Cel mai norocos

Din pacate am o perioada foarte ocupata la munca si nu prea mai am timp sa postez pe blog. Cu toate astea o sa incerc sa va mai povestesc despre intamplarile mele.

De exemplu astazi am fsot cel mai norocos om din Bucuresti. Doar ca norocul m-a lovit unde nu trebuia. In loc sa dea peste mine in timp ce punem la pariuri, bifam la loto sau cumparam bilete la megadisperarea nationala bingo (nu ca as face astea in mod normal) , m-a lovit la directia pasapoarte.

Trebuia sa ma prezint cu buletinul, sa-mi ridic pasaportul si sa semnez de primire. Am stat 5 minute la coada, mi-a venit randul, am primit pasaportul, si cand sa-l ridic..SURPRIZA! Norocul s-a coborat asuprea mea si calculatorul celui de la ghiseu s-a stricat.🙂 Nu mi-a spus-o direct, dar l-am auzit vorbind din ghiseu cu colegii: Ba, la voi mai merge? Ca la mine s-a stricat blocat de tot…

Si a inceput asteptarea. Si coada se marea in spatele meu, si sistemul nu-si revenea, si babele deveneau din ce in ce mai agitate. Cu tot respectul dar cred ca unele batranele de la coada asteptau pasaportul sa se duca pe lumea ailalata, sau doar pentru ca auzisera ca e loc s-o puna de-o coada si sa-si mai faca prieteni. Si stau, si stau, si stau, in total cam 20 de minute. Simteam in ceafa privirile ucigatoare ale celor din spatele meu.

Situatia a fost dezamorsata cand sistemul, capricios ca un functionar public, a decis sa functioneze din nou, am semnat si am fugit repede din cladire. Parca mergeam plutind pe strada, simtindu-ma a cel mai norocos..

  1. Man, chiar eşti norocos. Acum o lună şi mie mi s-a întâmplat acelaşi lucru, numai că s-a deblocat a doua zi. Adică încă o dimineaţă pierdută. A treia, nu a doua cum ai socotit tu în mod greşit, pentru că prima am pierdut-o când a trebuit să merg să plătesc OBLIGATORIU o taxă de urgenţă FACULTATIVĂ.

  2. Eu nu sunt atat de norocos ca tine in schimb pot sa ma laud ca sunt la fel de ocupat…

    La un moment dat am si uitat ca am blog😀

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

