Do you drive English?

In ultimul timp constat ca au aparut prin tara masini cu numere de Anglia ca ciupercile dupa ploaie. Mai mult, am ramas tampit cand am vazut vehicule cu volanul pe dreapta inmatriculate deja la noi in tara.

Pentru ca cererea de trabucuri sau pipe a ramas constanta, nu s-au deschis zeci de Gentelman’s Clubs si nici n-am vazut vre-un aflux de turisti englezi pe meleagurile noastre trag concluzia logica ca s-au intors „respectabilii” nostri care au schimbat cele 4 roti de la caruta cu  4 roti de la BMW-uri, Range Rover-e s.a.m.d.

Nu inteleg de ce politia nu ia niste masuri sa interzica inmatricularea acestor masini in Romania. Sincer, nu as vrea sa fiu ghinionistul de pe contrasens care se intalneste cu un „englez” mioritic pe serptentine la Sinaia. Am fost prin Maramures acum 2-3 saptamani si m-am speriat de cate jeep-uri obosite cu numere de Anglia mergeau pe ulite, conduse probabil de niste dubiosi care nici macar nu aveau permis de conducere.Anunturile auto sunt pline cu astfel de masini.Pretul este accesibil, pe masura placerilor unice oferite de o masina cu volan pe dreapta:

– poti sa joci „ghici ce masina intalnim pe contrasens” cand intri in depasiri fara sa vezi nimic

– acostezi mai usor minorele de pe trotuar cand te plimbi prin cartier

– poti sa flegmezi incepatorii de pe banda 1 fara sa-ti mai murdaresti masina

– te scobesti in nas cu dreapta ca ai schimbatorul pe stanga

Abia astept sa am ocazia e a opri odata la semafor langa un „englez” sa-l intreb:

Excuse me Sir, do you drive English?

Sie spui ma? Cu mini vorbiesti? Sie vrei? imi va raspunde el.

Nimic, SA TE F*T!

  1. Sa stii ca „taranii” nu sunt mereu moldoveni!😉
    Iar pentru ultima replica as fi folosit neaosul „Fuck you!”🙂

  2. Nu are importanta ca este pe stanga sau dreapta volanul, vina o poarta cel ce se afla intre scaun si volan nu masina. Nu am masina cu volan pe dreapta dar nu ii diferit cu absolut nimic, te obisnuiest foarte repede si cu un pachet cu camera video montata in oglinda din stanga s-a rezolvat si problema depasirilor, sunt mici nici nu se observa

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

