Cu stima, BO$$

Ma suna un curier/angajat de la un magazin online de unde mi-am cumparat ceva. Omul foarte amabil si politicos, doreste cateva detalii despre adresa de livrare:

Buna ziua, va salut cu respect. Trebuie sa aduc un HDD la dumneavoastra, bla bla bla…

Pe masura ce conversatia se desfasoara atmosfera se degajeaza. Pe cuvant ca n-am spus nici un banc, doar am dat indicatii despre locul unde ma poate gasi. Tipul ramane politicos dar da jos putin cate putin din scoarta de copac de la inceput. Spre finalul convorbirii (de 30-40 de secunde) dam jos orice bariere sociale si ne avem ca fratii. Noi adica el, ca eu doar ascultam de ceva timp confirmarea ca stie la perfectie adresa si zona si ajunge in maxim o ora:

Gata sefu, s-a facut! spune baiatul.

Deci etajul 6… completez eu.

Da BOSS, sigur ca da, ti-am zi ca stiu zona. Ajung imediat BOSS,  o sa vezi! 🙂

Acu’ dilema mea e urmatoarea: sunt eu mai special si ma pricep sa dau adrese prin telefon sau asa vorbeste cu toti clientii? Ciubuc oricum o sa ii las, ca m-a amuzat copios.

Latest update: Tocmai am avut contact vizual cu bo$$ care a ajuns la mine la birou. Era un mosulica de peste 50 de ani…

    • CERBUU
    • 24 Noiembrie 2010

    Ti-ai luat HDD pentru PS3?

    Aici e vorba de o segmentare de culturi convietuitoare in acelasi spatiu geografic.
    Deci astia cum ar fi sunt din alta tara.

    Trebuie sa te obisnuiesti: nu stii despre ce vorbesc, zambeste si da din cap. Ai vazut ca omul te-a servit.

    Parerea mea e ca Bo$$ are o conotatie negativa: Bo$$, muti si tu masina aia?

    Am fost odata la restaurant si clientul zice ospatarului: Bo$$, unde e telecomanda?

    Adica, chiar nu era cazul, Bo$$-ul e clientul, nu?

    Smile and wave, boys, smile and wave…

    • mielu007
    • 24 Noiembrie 2010

    @CERBUU
    Mai prins ca mi-am luat HDD pentru PS3 🙂

  1. :)) sa-l stapanesti sanatos, BOSS !!!

  2. Hihi, să înţeleg că nu te mai superi dacă îţi zicem boss?…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

