In cursa pentru un Volvo S60

Cei care ma stiu mai bine cunosc obsesia mea pentru marca Volvo. De la inceputul lunii Decembrie s-a lansat un concurs in Romania pentru promovarea noului S60. 2 masini se plimba prin oras si trebuie sa-i convingi pe soferi sa te lase sa faci un drive test cu masina. Filmuletul cu tine e pus pe Youtube si la finalul campaniei persoana cu cele mai mutle accesari castiga masina. Fara voturi, fara alte subtilitati. Vizualizarile decid castigatorul.

Stiu ca sansele mele sunt foooooooarte mici pentru ca nu am verisori in China insa merita sa incerc, nu? Mai jos o sa gasiti filmuletul cu mine🙂 Rezistati pana la sfarsit ca s-a lasat cu… …balet in rond la Rosetti… Da, pentru a conduce un Volvo eram in stare sa cant si opereta in pielea goala dar bine ca nu s-a ajuns la asa ceva🙂

Bagati click-uri fratii mei bloggeri sau internauti! Ajutati-ma sa-mi indeplinesc visul pe care il am de 16 ani si facem o conventie: cine se utia la film si contribuie cu views lasa un comment si aveti un cartonas Du-ma bre acasa! Il puteti folosi pentru a ma suna la orice ora intr-o zi la alegere si eu o sa va iau din carciuma si va duc acasa🙂

  1. Te-am văzut, te-am plăcut, te-am comentat. Volvo este şi pentru mine o maşină la care visez…

  2. Iar te-am vazut, iar te-am comentat, iar te-am plăcut… he he…

  3. Iar te-am văzut, iar te-am votat, dar nu zic că iar te-am plăcut pentru că ne facem de belea…

    • mielu007
    • 19 Decembrie 2010

    @Vio
    man, multumesc frumos pentru vizualizarile pe care le inregistrezi acolo🙂 daca castig masina te invit la un test drive prelungit🙂

  4. Man, ca să fim siguri, te mai votez odată şi azi!

  5. Mai ia o vizită de dimineaţă, pe nemâncate…

  1. 11 Decembrie 2010

Lasă un răspuns

