Lista mea de anul nou

Perioada asta din an are ceva aparte. Prin Decembrie te bucuri de sarbatori dar realizezi ca timpul a trecut poate prea repede si nu ai facut tot ce iti doreai. Supararea nu tine mult pentru ca revelionul aduce cu el speranta ca iti vei indeplini mai multe obiective in noul an.

Prietena mea obisnuieste sa-si faca o lista in care trece lucrurile importante pe care vrea sa le realizeze in anul urmator. O sa intru si eu in joc si o sa-mi postez lista aici, pe net, ca sa fie mai greu de ignorat:

– Sa acord mai mult timp blog-ului (poate chiar sa il mut pe un domeniu .ro)

– Sa ii fac fericiti pe cei dragi din jurul meu

– Sa le cumpar porcusorilor mei Cavia Hotel

– Sa fiu mai activ (se pune si iesitul la bere)

– Sa-mi schimb motocicleta

– Sa fac niste renovari prin casa

– Sa mananc un kebab bun prin Istanbul

– Sa iau Platinum la Gran Turismo 5 pe PS3😉

 

Voi practicati chestia asta cu lista? Ce obiective v-ati propus pentru anul asta?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

