Lenea bat-o vina

De ceva timp mi-e cam lene sa mai scriu articole pe blog. Nu ca as fi foarte ocupat, ba din contra. Cu cat stai mai mult cu atat ti se face mai lene. E ca un bulgare de zapada aruncat la vale din varful dealului. Pe masura ce se rostogoleste devine din ce in ce mai mare.

La fel si lenea mea. La inceput era mica, abia o sesizam. Stiam de ea dar nu-mi facea probleme. Cu timpul am inceput sa o ingrijesc ca pe o floare draga. Sa fac din ce in ce mai putine. Nu mai prost, doar mai putine. Acum m-am trezit ca micul meu ghiocel de lene s-a transformat in ditamai balaria. E timpul sa punem mana pe foarfeca si sa tundem. Sper doar sa nu fie o tufa fermecata si ce tai astazi sa creasca maine la loc.

    • Anonim
    • 21 Septembrie 2011

    propun sa compensezi lipsa activitatii profesionale cu munca casnica:d

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

