Cum sa fii nemuritor

Pe 11.11.11 la ora 11.11 o sa murim. Nu e o presupunere, este un adevar. Daca Libertatea are banner pe prima pagina cu asta eu o iau de buna, nu mai stau la discutii.

Primul pas a fost sa-mi scot bateria de la ceasul de mana.Asta mi-a castigat ceva timp pana am apucat sa-mi schimb data la mobil, la laptop si sa rup toate calendarele din casa.

Acum plutesc undeva in spatiu, intre dimensiuni, intr-un loc atemporal. E misto aici. Nu trebuie sa faci nimic, doar stai. E putin cam inghesuit ca mai sunt niste bugetari pe aici dar ne descurcam. Sunt nemuritor…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

