Afla cum va arata copilul tau

Volkswagen a gasit o modalitate inedita de a-si promova Minivan-ul Routan, un model care va aparea in 2009.

Este vorba de un software care genereaza copii dragalasi pe baza unei poze cu presupusa mama si a uneia cu viitorul tata. Trasaturile ambilor parinti sunt folosite pentru a oferi o  posibila imagine a viitorului copil.

Va puteti distra vazand cum poate arata copilul vostru sau cum pot arata copiii unor figuri publice mai mult sau mai putin obscure. Eu am incercat cu Gigi Becali si Nikita, mai jos puteti vedea cum ar arata un copil al balenei si al oierului:

copil-becali-nikita_wmIncercati si voi programul !

Later edit: Odata cu incheierea campaniei publicitare VW a scos programelul de pe site in ciuda succesului inregistrat.

Am gasit doua alternative pentru voi:

1. Programul BabyMaker produs de Luxand care functioneaza similar. Il puteti folosi 30 de zile apoi trebuie cumparat, insa pentru asta exista site-uri ca serials.ws

2. Site-ul MakeMeBabies care merge insa cam greu, aveti grija sa nu dati upload la fisiere prea mari.

  1. Tare programelul. Mai stiam eu unul, dar era teapa: orice poza puneai iti aparea o maimuta sau ceva… 🙂
    Asta e chiar pe bune!

    • lupei danut
    • 21 mai 2009

    SALUT !!!

    • mielu007
    • 22 mai 2009

    esti putin sarit danut, stii tu de ce..

    • pity
    • 6 august 2009

    Foarte tare :)). Ce copil frumos :)). Cu cine o semana asa dragut, cu mami sau cu tati?:))

    • andreea
    • 2 septembrie 2009

    dar mie nu imi merge ma baga in site da l wv

  2. hey…..dc myeh nu-my ieseh?????:((

    • meg
    • 18 decembrie 2010

    as vrea sa stiu mai multe despre acest site.care sunt pasii?

    • meg
    • 18 decembrie 2010

    as vrea sa stiu mai multe despre acest site.care sunt pasii?am icercat si nu merge.

    • mielu007
    • 19 decembrie 2010

    @meg
    salut meg, din pacate nu mai poti sa intri pe site-ul respectiv. era parte dintr-o campanie publicitara insa odata cu incheierea ei s-a luat decizia sistarii aplicatiei.

  3. imi place e super

  4. @anonim girl
    pt ca esti prea urat =))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu