Restaurantul „La Gil” e din Zona Crepusculara

Ati auzit de retaurantul La Gil de pe Bd.Aerogarii din Bucuresti? Credeti-ma, dupa ca o sa cititi articolul de azi o sa va doriti sa ajungeti acolo cu orice pret. Prietenul meu Mihut a fost acolo impreuna cu colegii de serviciu sa manance de pranz. Au fost naivi crezand ca vor pleca doar cu burtile pline de acolo. Gil avea alte planuri…

Surpriza s-a dezvaluit atunci cand au primit meniurile: La Gil este intr-un univers paralel, suspendat in timp, un taram misterios unde limba oficiala este rromengleza. Rromengleza este o combinatie halucinanta de inteligenta uni tigan amestecata cu romana si engleza aplicata in cazul de fata le meniul restaurantului. Cu alte cuvinte, produsele din lista erau traduse in romengleza imprevizibila.Regulile ei sunt foarte ciudate si greu de inteles de noi, cei din acest univers. Unele traduceri nu au nici un sens pentru noi insa pentru Gil ele sunt ceva natural. Si culmea, pentru ca restaurantul este ok si clar cineva a bagat o gramada de bani inclusiv in site-ul oficial care contine poze panoramice si alte detalii de efect. Dar sa revenim.

Uneori se potrivesc cuvintele si sunt ok pentru cineva intreg la minte. De exemplu Salata Caprese e Caprese Salad, Ciorba de Legume e Vegetable Soup, Lamaie e Lemon si Unt e Butter.

Rromengleza devine instabila atunci cand te astepti mai putin. Sa nu fiti surprinsi daca Branza Telemea se traduce Cheeze (da, cu Z), Costita devine Costica (da, cu C), Spaghete Napoletane devin Spaghetti Napoletan, Salata cu Pastrav Afumat – Trout Salad with Afumat sau Creier Pane – Brain Pane.

Acum ca v-am captat atentia tineti-va bine ca rromengleza o sa va pocneasca atat de tare incat o sa cadeti de pe scaune in hohote de ras. In rolurile principale ficateii: Ficatei cu Sos Alb devin Live with White Sauce, Ficatei la Tigaie – Liver at Tiga, Ficatei ca la Bunica – Live as the Grandparents (asta m-a ucis, omfg).

Vin din urma puternic si celelalte feluri de mancare: Penne Arrabiata se traduc Saudi Feathers :), Crap la Gratar e Crap on Grill (chiar crap ma baieti?), Saramura de Crap cu Mamaliga si Ardei Iute se comanda in romengleza Brine Crap with Polenta and Gardening. Iahnie de Cartofi e Iahnie Potatoes, Pui cu Lamaie – Chicken Bladed, Tigaie de Pui – Chicken Tiga, Mancarica lui Gil – Food Gil, Pui la Ceaun – Chicken Pot, Chiftelute Porc – Balls Pork, Costita cu Fasole – Cost of Bean, Cotlet de Porc – Pork Crops.

Nu pot sa va enumar restul felurilor de mancare pentru ca imi curg lacrimile de ras si nu ma mai pot concentra. V-am pus si voua in atasament pozele cu meniul care contin si comentariile celor care le-au facut. Ii multumesc inca odata lui Mihut pentru ca mi-a oferit un

Meniul lui Gil

subiect absolut genial pentru astazi.

Cititi meniul in format PDF dand click pe icon sau aici, ori rasfoiti paginile prin click pe galeria de mai jos. Va recomand varianta PDF ca sa puteti citi ok si sa va delectati asa cum trebuie cu Gil si rromengleza lui.

    • Vasi Vasi
    • 9 februarie 2010

    ce trist 😦

    • Cracanel
    • 9 februarie 2010

    As manca si eu ceva de acolo

    • mrn200v
    • 10 februarie 2010

    Man, Penne Arrabiata le bate pe toate cu 2 lungimi. Bine că am apucat să scriu pt. că voi leşina de râs în curând…

    • Alleksssandra
    • 11 februarie 2010

    Adevarul e ca nu ma mira :)). Pacat ca nu e mai lung meniul. Ce s-ar fi facut daca ar fi trebuit sa traduca „chestii mai complicate”? =))

    • mielu007
    • 11 februarie 2010

    @Alleksssandra
    Pai dupa cum vezi, chiar si preparate de post e complicat pentru ei ca se traduce prin „Post Production” =))

  1. M-ai dat pe spate! cata imaginatie au avut proprietarii. Vezi! Asa se face daca vrei sa reusesti in vremuri de criza!!! Vii cu ceva original. 🙂

  2. Hehe, nu cred ca a fost vorba de imaginatia proprietarului. Apropo, eu sunt cel care a subtilizat meniul si a scris de mina comentariile. L-am luat cu mine in NY unde locuiesc si a avut un succes nebun. Acum observ ca a ajuns viral si in Romania, tare de tot.

    • mielu007
    • 11 aprilie 2011

    Acum asteptam sa furi meniuri din NY sa radem si noi de americani 😉

    • Anonim
    • 26 octombrie 2011

    am avut si eu nunta la gil. totul ok la prezentare, dar la nunta ne-au servit niste pustani de 12 ani, care probabil nu primeau bani, nu erau angajati, ci li se dadea mancarea care ramanea dela nunta. nu mai zic ca erau vreo 8 pt 5 nunti simultane, si nu aveam mai mult de 2 kelneri simultan, doar la servire veneau 8, desi in contract scria ca sunt 4 kelneri mereu…..si ce kelneri, niste tigani de 12 ani, si unele cu fetze de retardate, probabil angajate pe criteriul cine cere mai putini bani……mare atentie la meniurile minim impuse, io am fost obligat sa platesc 60 desi am avut doar 49 de oameni la nunta, incercati sa negociati sa platiti doar cate se consuma, daca nu cautati in alta parte, sunt destule oferte

    • tomita
    • 21 noiembrie 2011

    restaurant la gil super tare nu va luati dupa gurile rele si invidioase pe domnul gil are tot ceti doresti nu mai vb de muzica formatia universal in frunte cu cantareata vivi o cantareata cu experienta stie ce vrei daca te priveste am avut nunta acolo in septembrie 2011 a facut un sow de zile mari sunt foarte multi carcotasi dar daca nici GIL nu ofera servicii bune atunci ….mie mia placut mai sant si dastia sariti de pe fix pe vivi am vazuto si la tv la favorit la hanu cu veselie cred ca colaboreaza cu ei am vazuto de multe ori foarte frumos so tina tot asa ca e de bine profesionista canta la GIL seara de seara frumos in surdina tie drag sa o asculti

    • ION
    • 21 noiembrie 2011

    REST LA GIL BANEASA UN RESTAURANT ELEGANT CU BUN GUST FACUT SI CU MANCARURI EXCELENTE SERVIREA ESTE IMPECABILA ESTE O ATMOSFERA PLACUTA AM AVUT BOTEZ ACOLO IN IULIE 2011 AM LUAT FORMATIA RESTAURANTULUI PE EI I-AM ALES DUPA CE AM FOST LA O PREZENTARE AM AVUT SI PROGRAMELE ARTISTICE MIA PLACUT DE ANTON, DE MIRIAM MIA PLACUT DAR A SFECLITO RAU DE TOT LA FOLCLOR A CANTAT IN HAINE TIGANESTI L-AM RUGAT PE CAMERAMAN SA NU FILMEZE LA PREZENTARE MIRIAM A CANTAT FOLCLOR INBRACATA TIGANCA DAR NICI PRIN CAP NU MIA TRECUT CA LA NUNTA O SA CANTE ASA CA NU O LUAM DELOC IAR FETELE CU CARE DANSEAZA IA MAI DOMNUL GIL NU LE VEDE ASTEA NU AU NIMIC COMUN CU MUZICA SAR CA NISTE CAPRE PE LANGA MUZICA SA LE DEA ANCA CU MIHAI NISTE LECTII DE DANS MIA PLACUT A FOST VIVI CANTAREATA LA INALTIME A CAM SALVAT TOT PE ACOLO DESPRE MARIAN BLONDU CE POT SA SPUN CANTA DAR SA NU CANTE PREA MULT CA DEVINE ENERVABIL SE BAGA PREA MULT IN SUFLETU OMULUI SI LA MINE A VRUT SA CANTE MAI MULT DECAT A FOST LA PREZENTARE NU AU VRUT INVITATII MAU RUGAT SA-L OPRESC AU CERUTO PE VIVI CANTAREATA CARE AM VAZUT CA FATA ASTA CAM CANTA DE TOATE DACA STIAM CA EA CANTA SI CA CANTA EI NUI MAI LUAM LUAM DECAT PE ANTON SI PROGRAMU CU NAIU BAFTA SI VOUA

    • ION
    • 21 noiembrie 2011

    RESTAURANT LA GIL MODERN FRUMOS AM AVUT NUNTA ACOLO IN IULE 2011 MIA PLACUT AM AVUT FORMATIA UNIVERSAL IN FRUNTE CU VIVI CANTAREATA DEFAPT SI NUNTA SI BOTEZ AM AVUT SI PROGRAMU PE ANTON PROGRAM CU NAIU MIRIAM A CAM SFECLITO MIA CANTAT IMBRACATA TIGANCA FOLCLOR LAM RUGAT PE CAMERAMAN SA NU FILMEZE IAR DANSATOARELE EI NU STIU SA DANSEZE PACAT CA DOMNUL GIL NU VEDE ASTA AM VRUT SAI SPUN DAR MIA FOST RUSINE DANSEAZA PE LANGA MUZICA SA LE DEA ANCA SI MIHAI LECTII DACA NU ERA VIVI NU CRED K IESEA ASA BINE VIVI CANTAREATA A FACUT TOTUL. DESPRE MARIAN BLONDU CE POT SA SPUN NUPREA L-AM VRUT DAR MAM TREZIT CU EL SI MA DERANJAT CA A CANTAT MANELE SI LEA SPUS LA BAIETI MAI PRECIS LUI DOMNUL VIOREL CA LAM PUS EU SA CANTE EU DE FAPT LAM CERTAT PE VIOREL DECE EL CANTA MANELE K EU NU VREU MARIAN BLONDU A MINTIT CA EU LAM PUS A FOST FRUMOS DAR AVETI GRIJA SA SCRIETI IN CONTRACT PE CINE VRETI DE LA PROGRAMU SPECIAL SI PE CINE NU BAFTA

    • petrica
    • 21 noiembrie 2011

    dragii mei santem o mare gasca ne aflam acum la ora asta 2 noaptea undeva la ion acasa ptr k neam duce la domnul gil dar nu mai canta formatia universal la ora asta ca e tarziu vivi trebuie sa doarma, ma numesc petrica si sant prietenul lui ion cel care a scris mai sus pareri despre la gil a avut nunta acolo in iulie la domnul gil am citit sant foarte multi carcotasi dar vreau sa-mi spun si eu parerea si am acest drept.ptr cei interesati gil este un super domn,nu o sa regretati daca mergeti acolo,chelneri noi am vazut super tare,eleganti cu papion am fost intro seara acum de curand prin noiembrie acolo frumos,mancare buna mici gustosi cred ca a schimbat reteta ca sunt mai buni acum,sa revenim la ce mia placut mie la prietenu meu la nunta,sa incepem cu viorel a fost acasa cu acordeonu super tare a luat si bani,costinel de la orga cred k asa il cheama a primit invitatii pana au venit toti astai tare bine baiatu,acum incepe partea frumoasa oameni buni cand a inceput vivi cantareata sa cante mi sa facut pielea de gaina mia transmis o emotie puternica mama mea a plans de emotie la ce melodii a cantat fata asta o adevarata profesionista canta cu multa pasiune cred ca GIL e foarte multumit de ia nu mai spun de ce sou a facut toata seara pacat ca veneau cei cu programu artistic si intrerupeau mereu, vivi duce o nunta singura asta am vazut eu e tare tipa canta orice vrei iam cerut melodii ciar una a invatato pe loc fata mea floare de mai ma inpresionat enorm,mai departe a venit miriam frumos dar nu am inteles ce canta a tipat prea tare cred ca e incepatoare nu stiu ce sa spun,mia placut tare de alina muzica usoara a cantat si miriam dar alina e dulce rau de tot as fi mancato ,virtuozitatea mia placut cu vioara si naiu,acum vine partea urataaaaaaaaaa,baiatu ala gras marian blondu e dizgratios rau ion nici nu la vrut si am inteles ca sa trezit cu el nu stiu cum aveti grija aici pe cine treceti in contract ca mie nu mia placut deloc am plecat afara mam distrat pe cinste succes si voua

    • emil
    • 21 noiembrie 2011

    restaurant gil din baneasa patronu ok,servicii bune,mmmmm muzica nu buna foarte buna formatia universal cei care canta acolo seara de seara canta foarte bine aveau iaine o cantareata batrana cam invechita una lucia acum este o tipa vivi ma bagat in draci fata asta in ce fel poate sa cante e si buna arata bine stie multa muzica buna canta aproape orice gen eu sant client fidel frecventez la gil de mult dar nupea am bani pentru lautari cel putin pe vivi as cumparao cu totu ferice de barbatu ei buna rau tipa si cum le arde pe cantat fratica,eu am facut revelionu anu trecut acolo dar nu era ea nici lucia nu era a fost alcineva nu mia placut anul asta daca e vivi ma duc daca nu ma duc in alta parte pup

    • marinescu
    • 24 noiembrie 2011

    salutare sant valentin marinescu si am fost la o nunta anul acesta la restaurant la gil prin luna august 2011 la etajul 1 vreau sa va spun k mia placut foarte mult ce am vazut acolo sa incepem cu servirea ,au fost puștii aia care au servit foarte atenți de cate ori iam chemat au venit și mia placut mancarea muzicanții au fost cei mai tari formația UNIVERSAL cei care canta acolo seara de seara am ințeles ca așa cheama formația a cantat VIVIANA continuu cate melodii știe fata asta eu o sa ma insor dar nuprea curand dar tot pe ei i-aș vrea daca are cineva nr luVIVI va rog. au fost si programe speciale anton la ,miriam mia placut doar muzica ușoara la muzica populara nuprea ia ieșit lui miriam nuprea știe bine formația canta intr-un fel și ia altfel noroc cu baiatu ala cu naiu ca o mai acoperea din cand in cand la cat ma pricep eu așa am auzit. la ce canta VIVIANA și cat de bine si frumos canta nuștiu dece e a vrut ginerica alta muzica populara de la alcineva probabil nu a știut ca nu e bine in fine UNIVERSAL au fost la inalțime chiar iam recomandat și eu foarte frumos am mai fost la petreceri dar VIVIANA ma uimit cred ca are ani de muzica in spate frumos. a mai fost și marian blondu binișor,iar de patron ce pot sa spun este ca e un mare om recomand cu drag LA GIL cu tot cu formația lui succes

    • Robert
    • 4 ianuarie 2012

    Dragi carcotasi. Ce amuzant vi se pare voua meniul acela scris gresit in limba engleza! Eu zic sa cititi comentariile de pe aceasta pagina si sa vedeti in ce hal stiu romanii sa vorbeasca si sa scrie in propria limba si sa vad atunci daca va mai tavaliti de ras. Asta e cu adevarat trist si rusinos.Eu am facut acolo atat nunta, cat si botezul copilului nostru si nu am avut nici un fel de probleme. Mancarea a fost foarte buna chiar daca” produsele din lista erau traduse in romengleza imprevizibila”. Nu am vazut acolo nici „tigani de 12 ani” si nici „fetze de retardate”[(fetze in loc de fete)dar ma rog…e la moda sa scrii si sa vorbesti gresit in limba romana,de asta nu se plange nimeni]. Revenind la problema initiala,adica la meniul in engleza, nu stiu daca: ” unele traduceri nu au nici un sens pentru noi insa pentru Gil ele sunt ceva natural”, dar stiu sigur ca ceva natural pentru Gil este caracterul si omenia de care a dat dovada in timpul celor mai importante evenimente din viata mea

    • costea
    • 5 ianuarie 2012

    costea ,a numesc am facut revelionu la restaurant la gil anul acesta 2012 mia placut la etaju 1 a cantat vivi cantareata localului pacat k trebuia sa plece si la alt etaj a fost tipa la inaltime cantareata ca vivi nu am mai intalnit bate la fund nume mari bafta o sa fac nunta la gil dar numai daca este si vivi recomand restaurant la gil bafta

    • daniela matei
    • 18 mai 2012

    am facut si eu nunta anul trecut ia anul asta voi face botezul.pot sa zic ca am fost in mare parte multumita.asi indrazni sa va dau un sfat daca o sa faceti vreun eveniment…….sa luati danssatorii sunt geniali!!!!!!!

    • vasilica
    • 4 iunie 2012

    vivi de la gil bravo cea mai tare cantareata care am intalnito pana acum si nici nu este cine stie ce vedeta mare pe la televizor,am fost la o nunta la gil da ma uimit fata asta mi-a cantat la masa de a rupt dintii la toti cei ce s-au perindat cu programe pe acolo nici nu am inteles ce cautau turma aia de fete si baieti nuprea au avut ce sa cante dupa vivi,e una pacolo cu muzica de tigani a cantat aia de am ramas fara auz da cand a cantat vivi trec tiganii trec ma uns la suflet muzica nu e facuta pentru toata lumea recomand vivi cu baietii ei cu tot bravo vivi are nevoie de un impresar bun e pacat de talentul ei merita undeva mai sus nu stiu cati ani are da arata si bine rau

  3. De fapt, atat restaurantul cat si patronul sunt de cacao. Tot publicul asta semi-analfabet care-l apara (asa e, imi pare rau) e format din prietenii dansului sau e unul din milioanele de conturi pe care de detine pe diverse site-uri si cu care isi face publicitate.
    Eu am fost nasa acolo si n-o sa mai fiu niciodata, cu siguranta. Mai multe detalii aici.

    • Anonim
    • 3 august 2012

    AM AVUT NUNTA ANUL ACETA LA GIL VREAU SA VA SPUC CA ERA CAT PAICI SA FAC CEA MAI MARE PROSTIE DIN VIATA MEA.CAND AM FOST LA O PREZENTARE AM ALES FORMATIA LUI MARIAN BLONDU CU MIRIAM,DAR DUCANDUMA NOROC PE MINE LA O VIZIONARE IN TIMPUL NUNTII AM CONSTATAT CA MIRIAM NU CANTA DECAT PROGRAM TIGANESC SI ALA MAI MULT URLA SI MARIAN BLONDU CANTA PE NEGATIVE ERAU TREI NUNTI ACOLO SALOANE DIFERITE,AM AJUNS DIN INTAMPLARE LA ETAJUL 1 CLADIREA VECHE UNDE CANTA VIVIANA CU FORMATIA EI .EU PE OAMENII ASTIA NICI NU I-AM ASCULTAT LA PREZENTARE NU STIU DC NU AU CANTAT IN VINEREA AIA M-AM ASEZAT CU FAMILIA ACOLO LA MASA SI AM ASCULTATCRED CA VREO 3 ORE AM STAT SI AM AJUNS LA O CONCLUZIE CA EI SUNT CEI MAI BUNI DIN TOT CE SE PERINDA PE ACOLO.CONCLUZIE I-AM SI LUAT MI-AU PLACUT SI OAMENII ASTIA CANTA DE TOATE NU AM VRUT NIMIC NICI DANSATORI ,NICI PROGRAME DECAT PE BAIATU ALA CU MUZICA USOARA L-AM AVUT CA MI LA CAM BAGAT DOMNUL GIL CAM BONUS CU FORTA.MAJORITATEA ISI IAU TEAPA CUM ERA SA-MI IAU SI EU DACA LUAM PE CEILALTI .EI DE LA UN ETAJ LA ALTU CANTA ACELEASI MELODII CRED CA NU MAI STIU ALCEVA..DAR CE FACEAM EU PANA DIMINEATA CU MIRIAM CARE NUPREA STIE SARACUTA NIMIC NU JUCA NIMENI LA EI SI BLONDU CA NOAPTEA E LUNGA.LA VIVI PE ETAJ ERA PETRECERE MARE .CE ERA SA FAC EU CRED CA FAC MULTI I-SI IAU TEAPA CU ASTIA PROGRAM ARTISTIC DANSATORI ,SE TERMINA TOTUL PE LA 1 NOAPTEA AM FACUT EU SOCOTEALA SI CE DRACU FACEAM EU PANA DIMINEATA CA ASTIA SE ROTESC CU ACCELEASI MELODII NU AVEA CINE SA-MI CANTE SI MIE LA MASA.SA-I DEA DZEU SANATATE LUI VIVI FATA ASTA ARE EXPERIENTA NU GLUMA.PE MINE MA INFLUENTAT PUTIN SI DANSATORII I-AM INTREBAT CINE CANTA BINE PE AICI SI AU ZIS CA FORMATIA LUI BLONDU CARE E DE TOT RAHATU CANTA PE NEGATIVE APROAPE TOTI,FORMATIA UNIVERSAL CA ASA SE CHIAMA TRUPA LUI VIVI CANTA NU GLUMA SI LIVE TOATA SEARA RECOMAND CU CALDURA NU VETI REGRETA.UN SINGUR LUCRU MA DERANJAT CA DOMNU VIOREL CEL CU ACORDEONU NU A VENIT EL LA MINE ACASA A TRIMIS PE ALCINEVA ,SIA FAC TREABA BAIATU DAR CRED CA TREBUIA SA FIE EL ACASA AM AVUT O NUNTA DE VIS ASA CUM MI-AM DORIT MUZICA A FACUT TOTUL

    • sava
    • 8 octombrie 2012

    BUNA TUTUROR MA NUMESC ADELA SI SUNT O MARE IUBITOARE DE MUZICA BUNA IN LUNA SEPTEMBRIE MAI EXACT PE DATA DE 15 AM FOST LA O NUNTA ACOLO UNDE AM VAZUT O CANTAREATA PE CARE O CHIAMA ..VIVI..SI AM INTELES CA EA CANTA SEARA DE SEARA ACOLO IN FINE AM FOST MARTI SI NU ERA DAR NU ASTA CONTEAZA ,CE A FACUT FETITA ASTA LA NUNTA NU AM VAZUT SA FACA NIMENI E SUUUUUUPER TAREEEEEE DE TOT TIPA CE BINE SI DULCE CANTA NU AM MAI VAZUT ASA CV SA TINA O NUNTA SINGURA NICI NU ERA NEVOIE DE OAMENII AIA CARE AU VENIT PE ACOLO SI AU CANTAT SURPRIZE MUZICALE DAR NUPREA AU AVUT CE SA CANTE SA MA IMPRESIONEZE UNII CHIAR AU URLAT NU AU CANTAT ,ERA UNU GRAS SI BLOND HIDOS RAU LA FATA CRED CA DACA VENEA ALA LA MINE LA MASA FUGEAM ASA FATA ARE…. MIREASA A VRUT SA-L OPREASCA VREAU SI EU NR DE TELEFON AL LUI VIVI DACA ARE CINEVA SA-L LASE PE MESAJ VA ROG FRUMOS…PTR CA EU FAC NUNTA LA ANU SI O VREAU PE VIVI CU TOT CU BAIETII EI …..SI DACA STIE CINEVA DACA FATA CANTA SI IN ALTA PARTE PTR CA NU VREAU ALTA FORMATIE AM MAI FOST LA NUNTI DAR NU AM VAZUT SA AIVA VREO CANTAREATA PROGRAMUL LUI VIVI CANTA DE TOATE CAM TOATE GENURILE MUZICALE TE CAM ATINGE ACOLO UNDE TREBUIE ,SI STIE SA SCOATA BANUTU DIN BUZUNAR CINSTE EI SI FERICE DE BARBATUL CARE O ARE CA ESTE O COMOARA ,IAR PE PATRON PE DNUL GIL IL FELICIT CA ARE O ASA FORMATIE

    • dorina
    • 22 octombrie 2012

    buna ziua sunt crinuta asa cum i-mi spun mie prietenii.sa o luam cu inceputul……. pe 15 septembrie anul acesta 2012 am fost la o nunta la restaurant la gil in baneasa,si am ascultat acolo diversi artisti incepand cu baieti si fete,ceea ce mi-a atras atentia in mod special a fost cantareata care am inteles ca este seara de seara acolo o chiama vivi o fata dulce dulce si frumoasa foc cu o voce de exceptie care a cantat de ma lasat masca.eu sunt o mare iubitoare de folclor cant si eu cate ceva am facut scoala populara de arte am avut o trupa dar acum dupa ce am auzito pe vivi cu cata pasiune canta nu cred sa mai pun vreodata mana pe microfon am inteles ca muzica nu este ptr mine.vivi canta aproape orice gen de muzica si foarte bine…..am intrebato cate cv despre muzica mia spus si am inteles ca muzica nu este chiar asa ptr oricine si ca nu este chiar usor,de cantat canta toata lumea dar nu toti o fac asa cum trebuie .in primul rand trebuie sa-ti placa si in al doilea rand trebuie sa fii inzestrat de la dzeu.la vivi este de la dzeu i-si face meseria cu mare pasiune ma impresionat enorm mi-a placut tare de tot bravo ei so tina tot asa CE NOROC PE PATRON CU O ASA SOLISTA …mai sus intr-un comentariu a cerut cineva nr de telefon al lui vivi o sa-l dau si sper sa nu se supere vivi pe mine ca eu l-am cerut de la ea 0760758703 .

    • Mihaela
    • 30 aprilie 2013

    Chestia cu meniurile am vazut-o si noi si ne-am amuzat la vremea respectiva….Stam in zona si ni se pare important pentru noi care trecem adesea pe acolo….ca se mananca foarte….foarte bine…la preturi rezonabile…
    MICII sunt cei mai buni din Bucuresti !
    Servirea prompta si civilizata…Curatenie, decenta …
    Pacat insa de gradina minunata care e in curs de degradare, nu mai are ghirlande de flori, sau perdele de apa…DE CE ? Era un colt de liniste, ferit de zgomot si praf…Pacat!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu